Was good everyone!

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  AEZ31 on Fri Jan 16, 2009 7:21 am

Was good everyone! - Page 2 Exhaust9
Was good everyone! - Page 2 Exhaust10
Was good everyone! - Page 2 Exhaust12
Was good everyone! - Page 2 Exhaust13
Was good everyone! - Page 2 Exhaust15

Tell me 3" don't fit Razz. Yeah think u were right ol dude was an idiot.
AEZ31
AEZ31
Noob
Noob

Number of posts : 43
Age : 30
Location : Arlington, TX
Registration date : 2009-01-14

View user profile

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  s14 on Fri Jan 16, 2009 9:58 am

Or lazy haha

_________________
mudpitperformance.com
s14
s14
Epic Fail
Epic Fail

Number of posts : 862
Age : 29
Location : Garland
Registration date : 2008-09-14

View user profile http://www.myspace.com/bmwstrrcr

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  AEZ31 on Fri Jan 16, 2009 10:11 am

haha maybe so. It was funny cause when I told him what I wanted he was like "why you want to do that...you trying to just make it louder..." im like..can u do it or not mang haha!

But yeah I looked under my car and it looks as if my piping is like 2.25, way to small if u ask me!!
AEZ31
AEZ31
Noob
Noob

Number of posts : 43
Age : 30
Location : Arlington, TX
Registration date : 2009-01-14

View user profile

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  S14Tan on Fri Jan 16, 2009 11:02 am

Lolz @ "You want it to be louder?"

damn ricer.

_________________
Was good everyone! - Page 2 2705313448b4bc86d7707
Wrath is uncontrolled feelings of hatred and anger with the desire to seek revenge outside of the workings of the justice system.
S14Tan
S14Tan
Grip Or Die
Grip Or Die

Number of posts : 894
Age : 29
Location : North Dallas
Registration date : 2008-08-29

View user profile http://myspace.com/s14tan

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  AEZ31 on Fri Jan 16, 2009 11:31 am

haha its was a young cat to. and sure enough he had a 94 accord that was slammed with black and red graffix on the side!!
AEZ31
AEZ31
Noob
Noob

Number of posts : 43
Age : 30
Location : Arlington, TX
Registration date : 2009-01-14

View user profile

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  S14Tan on Fri Jan 16, 2009 7:10 pm

With NEONZ!!!

_________________
Was good everyone! - Page 2 2705313448b4bc86d7707
Wrath is uncontrolled feelings of hatred and anger with the desire to seek revenge outside of the workings of the justice system.
S14Tan
S14Tan
Grip Or Die
Grip Or Die

Number of posts : 894
Age : 29
Location : North Dallas
Registration date : 2008-08-29

View user profile http://myspace.com/s14tan

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  s14 on Sat Jan 17, 2009 12:13 am

some badges on the fenders? haha

_________________
mudpitperformance.com
s14
s14
Epic Fail
Epic Fail

Number of posts : 862
Age : 29
Location : Garland
Registration date : 2008-09-14

View user profile http://www.myspace.com/bmwstrrcr

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  ritz on Sat Jan 17, 2009 7:17 am

with the altezza lights.
ritz
ritz
M/T Fail

Number of posts : 997
Registration date : 2008-09-15

View user profile http://www.myspace.com/r_i_t_z

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  AEZ31 on Sat Jan 17, 2009 1:17 pm

well damn......yall are exactly right hahah...man rice burners are getting to predictable thay need to change it up lmao!
AEZ31
AEZ31
Noob
Noob

Number of posts : 43
Age : 30
Location : Arlington, TX
Registration date : 2009-01-14

View user profile

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  ritz on Sat Jan 17, 2009 1:38 pm

yea jsut a little.
ritz
ritz
M/T Fail

Number of posts : 997
Registration date : 2008-09-15

View user profile http://www.myspace.com/r_i_t_z

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  s14 on Sat Jan 17, 2009 3:28 pm

what about a plastic stick on hood scoop? lol

_________________
mudpitperformance.com
s14
s14
Epic Fail
Epic Fail

Number of posts : 862
Age : 29
Location : Garland
Registration date : 2008-09-14

View user profile http://www.myspace.com/bmwstrrcr

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  AEZ31 on Sat Jan 17, 2009 4:04 pm

^^na didn have that..thank goodness!

oh yeah went to look at my car and found out it is my power steering leaking and found out where it is. looks like I just have to replace some houses yeah!! thought it was when it first started leaking.
AEZ31
AEZ31
Noob
Noob

Number of posts : 43
Age : 30
Location : Arlington, TX
Registration date : 2009-01-14

View user profile

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  ritz on Sat Jan 17, 2009 6:23 pm

thats good should be easy fix.
ritz
ritz
M/T Fail

Number of posts : 997
Registration date : 2008-09-15

View user profile http://www.myspace.com/r_i_t_z

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  s14 on Sun Jan 18, 2009 11:06 am

yeah hoses should be simple

_________________
mudpitperformance.com
s14
s14
Epic Fail
Epic Fail

Number of posts : 862
Age : 29
Location : Garland
Registration date : 2008-09-14

View user profile http://www.myspace.com/bmwstrrcr

Back to top Go down

Was good everyone! - Page 2 Empty Re: Was good everyone!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum